همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

کرونا با ما چه کرد؟

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶ ق.ظ

با همسایه/دوست جان گپ میزدیم

بعد از حدود یک ماه قطعی روابط به علت کرونا، الان ده روزیه که روابط و رفت و آمدها از سر گیری شده است.

گفت: با فلانی صحبت میکردیم گفتم والا دلمون پوسید تو خونه از دست کرونا

پسرک بلافاصله گفت: شما نپوسیدید، ما پوسیدیم!

همگی خندیدیم و ادامه داد:

«فلانی پرسید کجاها میری؟ گفتم: خونه مامان و مامان بزرگ و عموها»

 

گفتم قربونت برم. قبل کرونا کجا میرفتی که الان نمیری؟!!

فکری کرد و محاسبه ای و تاییدی و دوباره فکری و دوباره تاییدی و.. 

انگار تا به حال به این قضیه اینجوری نگاه نکرده بود.

 

گفتم ما در عوض: من و دو تا بچه ها کلاس میرفتیم، استخر میرفتیم، باشگاه، مهدکودک، مسافرت، مشهد، مهمانی، مرتب پارک و پیک نیک، با خواهرجان رفت و آمد بیشتر داشتیم، با جاری جان هم همین طور، قم مرتب میرفتیم، مسجد میرفتیم و ...

البته الحمدلله رب العالمین

خدا رو شکر کم و بیش بعضی از این ها رو در این مدت هم انجام دادیم، به صورت بسیور محدود. ولی باشگاه پسرک و مهدمادرانه دخترکم در مسجد و استخر من از بیخ و بن تعطیل شدند.

نوشتم که اگر کرونا ماند و عادت کردیم، بعدها که رفت، بخوانیم و از عادت در بیاییم. 

از پیله دوست داشتنی خانه در بیاییم و کمی در باغ گردش کنیم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی