همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

تولد 34 سالگی

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۲۲ ق.ظ

از دیشب شروع شد، یعنی از دیروز صبح، یعنی خیلی قبل ترش، بچه ها روز شماری میکردند برایش

اما دیروز صبح شروع کردیم به پخت کیک و تزیین

عصر کیک خوردیم و چای و کادوی همسرجان. (از همان همیشگی ها J)

شب تا دیر وقت مشغول کار بر روی پروژه ی کلیپ ماعون بودم

سحری خوردم و خوابیدم

برای نماز کورمال کورمال بیدار شدم و دوباره خوابیدم.

صبح 10:30-11 بود که بیدار شدم، تبریک های تولد را جواب دادم،

صبحانه ی بچه ها، جلسه قرار قرآنی، حمام، چند تماس تبریک تولد، دعوت از جاری جان، برای شام، نهار خانواده، راهی کردن خانواده به سوی انجام کارهایشان و در نهایت خونه ی مامان بزرگ،

شروع به نطافت خونه کردم

نرگس اومد پیشم، من ظرفها رو میشستم و غذا رو میپختم

خونه رو گردگیری کرد و جاروبرقی کشید

وقت مشاوره تصویری داشتم. انجام شد

با نرگس و زهرا خانم رفتیم خرید، حراجی مغازه حجاب، خرید های خوبی کردم

امدیم خانه، ایمان و بچه ها و محمدصدرا خونه ی ما بودند.

هنوز کامل جاگیر نشده بودم که مهمون هامون اومدند. با کیک و کادوی تولد J

نماز و افطار و دورهمی و شام و ساعت دوازده بود که رفتند.

از بعد رفتن مهمونا وارد فردا میشیمJ

سپهر از یک کلمه ی : باید حضوری بره، تا ته ماجرای مشاور رو خوندن و طبق انتظار مخالفت کرد

براش با دلیل و مدرک و همدلی و شوخی و کلا هر راهی که بلد بودم، البته با توسلات فراوان، توضیح دادم ضرورت و بدیهی بودن کار رو. ظاهرا داره قانع میشه.بعد از آماده سازی یک لیست بلند بالا و جامع از فحش های اکتسابی و اختراعی، از بیشعور گرفته تا بت پرست، فعلا مشکلش اینه که چرا یه غریبه باید از زندگی ما با خبر بشه؟؟

بچه ها نزدیک یک خوابیدند و من اومدم سراغ کلیپ جان ماعون جان. کارهای نهاییش رو کردم و الان داره خروجی میگیره.

پس لپ تاپ را با خروجی گرفتنش تنها میکذارم تا راحت به کارش برسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی