همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

خانه ای در عقبی یا در اولی؟؟

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۹ ق.ظ

خدایا میدونی در چه حال معلق داغونی هستم؟

حتما که میدونی

میدونی به خاطر اینکه فکر و ذکرم خرید خونه / یا یه کاری کردن مبلغ اندک نقدمون هست حالم بده از دست خودم و باز هم از گرونی ها و دور شدن نجومی خونه و ملک از ما حالم بدتر

از اینکه قران میخونم و ایین مقدار هنوز دغدغه معیشت دارم واقعا خجالت میکشم

 

 

خدایا شاهدی چند بار نصفه شب تا پاسی از شب فکر کزدم و ایده ریختم و هیییییچ به هیچ

شاهدی که همسرجان روحیه ریسک پذیری ندارند

من هم روحیه اقدام

شاهدی که دو سال پیش با پولمون میتونستیم چند تا ماشین بخریم و الان....

شاهدی و ازت برکت میخوام

شاهدی که زمینی که خریدیم رو دو دستی به نام شون زدیم که راضی باشند از ما

شاهدی

 

و خدا من خسته شدم از جستجوی بی حاصل. 

از گرانی های مداوم

از دغدغه معیشت و خانه دار شدن و بی ارزش شدن هر روزه پولمون

 

خدایا تو رزاقی

تو واسع علیمی

تو یرزق من یشا بغیر حسابی

 

و من... 

بی همه چیزم در مقابل تو. خوار و کوچک و حقیر و ضعییییف.

پس لطفا من رو ببخش برای اینکه چنان رفتار میکنم که هم و غم ام دنیاست انگار

انگار نه انگار که اخرت همین فرداست و دستم برای آخرت خالی

 

 

الهم لا تجعل الدنیا اکبر همنا

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۷
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی