همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

بیبی سیتر

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ

بعد از پذیرش در دانشگاه، استخدام در مدرسه، و مذاکره کننده ی بین المللی، امروز صبح رفته بودم در موسسه ای فرهنگی استخدام شوم
انگار یک جور محل نگهداری کودکان بی سرپرست بود
اولش خیلی خوب بودم.
با بچه ها اخت شده بودم و همه جا را تمیز و چای و غذا آماده و خلاصه خیلی همه چی عالی و کامل بود.
بعد انگار سوتیا شروع شد
چای را نصفه نیمه دم کردم. غذا نصفه و...
مدیر بهم تذکر داد

وقایعی بود که نمیتونم تعریف کنم
فقط اینو بگم که مردی بود که به بچه ها شیر میداد...

 

 

 

الحمدلله بنگاه کاریابی در خواب، داره با جدیت کارش رو ادامه میده. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی