همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

data science

سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۲۲ ق.ظ

با اینکه شاید یک هفته هم نگذشته باشد، اما عجیب است که یام نمی آید از کجا شروع شد

 

آشنایی ام با دیتا ساینس را میگویم

یکهو خودم را دیدم، در مرکز مثلثی از عشق اولم : برنامه نویسی، و تخصصم: آمار و ریاضیات

انگار که این رشته را برای من نوشته باشند، که دلتنگ نررسیدن به آرزویم و مهندس نرم افزار شدن هستم (دلتنگ اینکه برای رسیدن به این عشق، تلاش هم نکردم حتی، بماااندد) 

و اینکه حالا این همه آمار خواندیم که چه بشود

 

نمیدانم میشود یا نه

نمیدانم آنقدری تلاش و پشتکار به خرج خواهم داد، یا در حیطه بازار کار موفق خواهم بود یا نه، 

اما این را میدانم که رسیدگی به امور بیمه، محبوب من نیست. من حاضر نیستم یک مقاله بیمه را تا انتها بخوانم، و اینکه به رشته ام علاقه پیدا کردم، به واسطه ی تسلطم بر محاسبات ریاضیات بیمه بود، و ارادتم به استادم. 

 

بگذریم.

ولی این روزها؛ که درباره تلاقی آمار و برنامه نویسی میخوانم، دلم قنج میرود.

من که آمار را، در حدی که دیتا ساینس میخواهد بلدم، به فرض چند تا فرمول یادم رفته باشد

برنامه نویسی را هم کمی بلدم، کدهای پایان نامه ام را خودم نوشتم، با برنامه ای که برای پایان نامه نصبش کردم و برای اولین بار بازش کردم، س استعدادم خوب است

عاشق ور رفتن با کامپیوتر و نرم افزار ها و ... هم که هستم

به نظرم این رشته، این فیلد کاری، همانی است که من میخواهم

 

باز هم میگویم نمیدانم چه میشود

ولی حال دلم این روها با دیتا ساینس خوب است

 

اگر بخواهم دکتری هم بخوانم، وقتی زمینه ی علاقه و کاری ام مشخص شود و در مصاحبه حرفی برای گفتن داشته باشم، اقدام به آزمون و مصاحبه معقول میشود. 

 

الحمدلله علی کل نعمه

الحمدلله به خاطر دیتاساینس

 

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و ما رستگار

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۴
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی