همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

نسل ما و نسل آنها

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

در مقایسه ی نسل جدید با نسل ما (یا شاید استقرای ناقصی باشد و بگویم بچه هایم و خودم) همین بس که من حتی پس از پایان ارشد، از شنیدن اکوی صدای خودم در میکروفن، ابا داشتم (و دارم) و لرزه به اندامم می انداخت ( می اندازد)

یا شنیدن صدای ضبط شده ی خودم، حالم را بد میکرد و برایم غریبه و نامانوس بود، فیلم خودم را دوست ندارم ببینم و به نظرم مسخره و تصنعی است.

و الان بچه های 5 و 10 من، از خودشان فیلم میگیرند و ادا در میآورند و بعد میبینند و غش غش میکنند از خنده. 

صدایشان را ضبط میکنند و میشنوند و کیف میکنند.

با میکروفن اسباب بازی، اکوی صدا را زیاد میکنند و برای خودشان حرف میزنند و از اکو شدن صدایشان لذت میبرند. 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۲
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی