همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

راه رفتن کبک، یا خواب جغدی؟

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۳۷ ق.ظ

بیدار شدن و بیدار ماندن در بین الطلوعین، پس از طلوع آفتاب خوب است. 

خیلی برکات دارد. روزی را تقسیم میکنند و همه ادم حسابی ها و کاردرست ها صبح زود بیدار میشدند و غیره و ذلک. 

اما قربان خدا بروم. خیلی برایم سخت است.  فرایند مذبوحانه دیشب، یکی از بارها تلاش نافرجام من در این راستا است. 

ساعت ده شب بچه ها و پدرشون خواب بودند. 

من شب گذشته ساعت یک خوابیده بودم و صبح هم بعد نماز بیدار بودم و بعدش فقط نیم ساعت خوابیده بودم. پس دلیل کافی برای خوابیدن داشتم. 

یک وبلاگ مزخرف اعصاب خورد کن خواندم به مدت نیم ساعت. شد ده و نیم رفتم که بخوابم. 

این دنده به ان دنده. 

چند بار چشمام گرم و مجدد سرد میشد!

در نهایت خوابم گرفت. 

که در این لحظه همسر غلت زدند و خوابم پرید!

دوباره نیم ساعت تلاش برای قاطی کردن افکار و سوق دادنم به سمت خواب و اینبار خوابم برد. 

و چند دقیقه بعد یکهو انگار که گلوم رو گرفته باشند به قصد خفه کردن، پریدم از خواب و سرفه کردم و برای اینکه خفه نشم و نمیرم با عجله رفتم و آب خوردم. 

به دنبال من هم همسر بیدار شد و خوابش پرید. 

بعد هی دنده بهدنده شدم. 

پیام واتس اپ را که آزاده فرستاده بود و قبل خواب گوش نداده بودم که خوابم نپره، گوش دادم. با همسر حرف زدم. المیزان خوندم، و در نهایت حدودا ساعت یک و نیم خوابیدم. 

نماز صبح هم پتج دقیقه به طلوع آفتاب خواندیم

و الان ساعت هفت و ۴۰ دقیقه است و من همچنان دارم مقاومت میکنم.

شارژ گوشی رو به اتمامه و پسرک نیم ساعت دیگه کلاس آنلاین داره

 

 

حالا سوال ابنجاست که: خداوندا میشود روزی من را همان نصفه شب،دوبل و طیب و باحال و پربرکت بدهی بروم؟ 

حالا الان که به هر خفت و خواری بیدارم که مغزم خاموش است آخه! 

 

جغد(کلاغ!) میخواست خوابیدن (راه رفتن) کبک رو یاد بگیره، از اینجا رونده از اونجا مونده شد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی