همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

عزتی شوید (بر وزن رنگی نشوید)

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۱۸ ق.ظ

من آدمی ام که درخواست کردن، برایم بسیار مشکل است. 

 

با هفته ها فکر، بررسی، و دوبار استخاره، از استادم درخواست وقت نلاقات کردم که ازش با زبان بی زبانی بپرسم ایا بازار کاری متناسب با شرایط من سراغ دارد؟ 

بسیار دلشوره دارم

نمیدانم چه طور پیش خواهد رفت و به چه نتیجه ای خواهد رسید

فقط از خدا میخوام کار بی ثمر نباشه

و عزت نفسم حفظ بشه

ان العزه لله جمیعا

خدایا من هم خودمو انداختم تو بغل شما. یه ذره ازون عزت های بیکران و جمعیاً خودت، به سر و روی من هم بمال، عزتمند برم و برگردم. 

 

پ.ن. نارضایتی قلبی همسر و ان قلت هایش در دلشوره ام بسیار موثر است. 

پ.ن.۲. وقتی کار را فیت و فیکس میکنم، تازه شروع به مخالفت و اما و اگر میکند، در حالی که قبلش با ایشان هماهنگ و کسب اجازه کرده ام، 

پ.ن.۳ آقا بودن استاد در ان قلتش بسیار موثر است. 

پ.ن. کلی. خدایا پس من تو بغل شما، یا زیر سایه شما، به هر حال عزت بر من ببار. 

اگر خیر و صلاح من و خانواده ام در این راه است، من را در راهی که خودت میپسندی موفق گردان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۲
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی