همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

آبِ رفته به جوی برنمیگرده؟؟؟ / یا جامع کل فوت

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ق.ظ

چند بار استخاره کرده باشم و هر بار بد آمده باشه خوبه؟؟ 

باید میفهمیدم که قضیه ی بیان دلگیری من، فقط به بیان ختم نمیشه و دامنه دار میشه. 

تا کجا؟؟ نمیدونم. 

هی پرسید ازم

هی پیگیر شد که چرا ناراحت بودی و در خودت بودی

آخر بند رو آب دادم

وقتی مهمانم بود

بلند شد رفت

به زود خودش رو کنترل کرد که اشک نریزه

احساس وحشتناکی توش ایجاد کردم

و خودم از این کارم پشیمانم.

چقدر همسرجانم گفت که دست بردار 

من دست برداشته بودم

حتی امروز به خونه اشون رفتم

اما پاپی شد

و گفتم اونچه را نباید میگفتم

نمیدونم

اگر زشتی دروغ براش معلوم بشه، می ارزه شاید

ولی اگر خدای نکرده باعث تخقیرش شده باشم... پناه بر خدا

خدایا تو شاهدی نمیخواستم ناراحتش کنم

پیچیده شد شرایط

پیچیده 

چند روزی زمان بدم بهش؟ همانطور که خودم چند هفته زمان لازم داشتم و خدای بزرگ با سفر اونا و مریضی اونا و ما و ... این فاصله رو ایجاد کرد.

بعد برم خونش. 

هدیه بگیرم و برم.

برم از دلش در بیارم

اون احساس ضعف کرده که دروغ گفته

نباید این دلخوری ادامه پیدا کنه

 

خدایا هوامو داری که جبران کنم؟ 

یا جبار

یا جامع کل فوت

استغفرالله و اتوب الیه

(خدایا خودت خوب میدونی که از این جمله، انتظار پاک کن جادویی و اجی مجی لاترجی و غیب شدن اثر خراب کاریهام رو دارم؟؟ غیب هم نه، تبدیل به احسن شدن. پس دمت گرم که خدای مایی)

خدایا میدونم الان نرگس هم پریشونه. خیلی بیشتر از من. به دل اون هم آرامش بده. 

و هر دومون رو کمک کن از این شرایط پیچیده به سلامت و با رضایت تو عبور کنیم. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۹
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی