همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

همه ی فرزندان من

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۳۰ ب.ظ

خواب میدیدم دختری به دنیا اورده ام و اسمش را سما گذاشته ام. ولی هنوز مرددم بین سما و محیا. 

 

در آن واحد که خسته ام از بچه داری و سرسام میگیرم از مامان مامان گفتنشان و بهانه گیری ها و دعواها و ... شان، و لحظه شماری میکنم برای مستقل شدنشان و به تبع آن مستقل شدن خودم، ته دلم از فکر تولدی دیگر قلقلک می آید.

و از آن هم بیشتر، دلم دوقلویی دختر و پسر میخواهد به اسم محیا و محمد

که همه ی فرزندانم خواهر و برادر داشته باشند.

پ.ن. هیچ تصمیمی برای فرزند اوری نداریم و از آخرین وتوی همسر برای حرف نزدن راجع بهش هم حکم جدیدی صادر نشده. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۷
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی