همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

یک دست صدا ندارد

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ق.ظ

اینکه نمیدانم باید چه کنم

دلیل تعلل و دست دست کردنم است

نه مشکل وقت و نرسیدن و کار و الخ.

 

مقاله را میگویم.

من آدم تنها کار کردن نیستم

من را در جمعی پویا ، حتی شده با یک نفر، ولی پویا و فعال قرار بدهند، نتیجه کارم عالی است به لطف خدا، به همراه حس خوب

اما وقتی تنها کار میکنم، حسم تعریفی ندارد

و نتیجه؛ نمیدانم! شاید هم خوب شود اما به جان کندن میشود. 

 

استاد محترم اعلام آمادگی برای همکاری و راهنمایی کرده اند. اما تقیدات مذهبی و اخلاقی ام مانع از درخواست کمک مکرر میشود. 

 

پ.ن. من میتوانم،

من تنها نیستم. 

خدا با من است. و ملائکه الله

خداوندا من نمیدانم راه و روش کمک گرفتن از ملائکه چه جوریه. 

ولی السلام علیکم و رحمه الله و برکاته بلدم.

پس سلام بر ملائکه مقرب و حاضر

و لطفا خدایا ملائکت را به یاریم بفرست 

من میخوام این مقاله را بنویسم. 

این مقاله برای رزومه کاری و احیانا تحصیلی من لازم است.

این مقاله برایم حیثیتی است

لطفا کمکم کنید. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۴
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی