همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

این یک درخواست کمک کتبی است

چهارشنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۳۷ ق.ظ

در آستانه ۳۵ سالگی

هنوز هیچ کاری نیست که بگویم ای ولللل. این دقیقا همانی است که باید باشم!!

هر کاری که میکنم فکر میکنم برایم کافی نیست. از من بیشتر از این بر می آید.

و نمیدانم این خوب است یا بد

هنوز نمیدانم در آینده میخواهم چه کاره شوم

 

به شدت در راه درس و مقاله و دکتری احساس تنهایی میکنم

مقاله نوشتنم مانده

در راهی قدم گذاشته ام،که تنهایم. بلد نیستم

و بارهد گفته ام که من ادم تنهایی کار کردن نیستم

البته تجربه کارهای موفق دارم

تنهایی ترجمه

 

اخ که کاش استادم خانم بود

 

 

حرف زیاد دارم

و حتی حوصله و انگیزه تایپ کردن ندارم

چه بگویم که تازه باشد

 

خدایا

من میخوام این مقاله را بنویسم. 

خدایا من تنها هستم و بلد نیستم و گیج هستم. 

خدایا لطفم کمکم کن. 

ممنون و متشکر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۰۳
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی