همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

هدف گذاری ۳۵ سالگی

شنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱ ق.ظ

پارسال لیستی از کتبی که قرار بود بخوانم را لیست کردم و انجام ندادم. 

سعی میکنم تا پایان امسال کتاب نخوانده از مدرسه قرآن در کتاب خانه ام نداشته باشم. 

تدبرم را ادامه میدهم ان شاءالله. مطالعه یک دور المیزان هم تمام میشود.

 

سعی میکنم علاوه بر روزه های قضای امسال، تعداد روزه های قضایم را از ۱۱۵ به ۱۰۰ کاهش دهم. 

به امید خدا در پایان سال ۱۴۰۱، در زمینه علم داده و هوش مصنوعی در صنعت بیمه، حرفی برای گفتن داشته باشم. بتوانم ازش پول در بیاورم.

 

بتوانم ارتباطاتم را مدیریت کنم. به هر ارتباط به چشم فرصت رشد دو طرفه و چند جانبه نگاه میکنم و سعی میکنم با ارتباطات به چالش جدی کشیده نشوم. 

سعی میکنم از کسی کینه به دل نگیرم. حرف، رفتار یا حتی نبودن کسی را قضاوت نکنم و به فال نیک بگیرم. 

با بچه ها صبوری! که این را ، مانند همه ی بقیه، به خداوند واگذار میکنم و ازش میخواهم راه را برایم هموار کند. 

با کمک و یاری خدا سعی میکنم نظم را بیشتر از قبل در خونه و زندگی برقرار و حفظ کنم. 

دعا در حق همسایگان، به منظور ادای حق همسایگی و احسان به آنها

 

مداومت بر دعای الهم کن لولیک... برای تشرف به خدمت حضرت حجت ان شاالله و گرفتن دستور زندگی و کسب تکلیف از ایشان. 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی