همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

خدایا کمکت رسید و خیلی چسبید. متشکرم

چهارشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۰۰ ق.ظ

دیشب، ساعت سه و بیست دقیقه بامداد، به طرز معجزه آسایی کار نوشتن مقاله تمام شد.قشنگ دست های ملائکه را دیدم که چطور کار پیش رفت و انجام شد. 

با ارزیابی از توان خودم و حجم کار، دو سه روز دیگه وقت لازم داشت. اما الحمدلله رب العالمین درخواست کمک کتبی و شفاهی موثر بود و کار انجام شد.

نمیدانم ارائه این مقاله، چاپش و ... چه تاثیری در دین و دنیایم خواهد گذاشت. امیدوارم که خیر و برکت ماندگار برایم داشته باشد و باقیات صالحات باسد

چند شب پیش که در چیستی، چرایی و چگونگی کار درمانده بودم، قرآن را باز کردم، آمد:

قل ان صلوتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین

دلم گرم شد. 

من به نوشتن این مقاله خودم را متعهد کرده بودم. با استاد حرف زده بودم و باید انجامش میدادم. 

شکر خدا که دستم را گرفت و کشید و کار انجام شد. 

اگر بخواهم دکتری شرکت کنم، چاپ این مقاله، جا پایم را محکم تر میکند. 

یا اگر بخواهم کاری انجام دهم هم همین طور. 

برای خودم و اشنایی با موضوع ماشین لرنینگ هم مفید و راه نما بود. 

 

حالا منتظر کامنت استاد هستم، 

 

این را بگویم که 

خدایا کمکت رسید و خیلی چسبید. متشکرم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۴
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی