همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

احساس جیغ

يكشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷ ب.ظ

مقادیری غر، ناله و ابراز علاقه به داد زدن در گلو داشتم. اومدم بنویسم، اشتباهی اون یکی وبلاگ رو باز کردم. چند تا از مطالب قدیمی را خواندم. 

وبلاگ را بستم و رفتم!

 

حالا مطلب چه بود؟ 

بارها و بارها در طول روز پیش می‌آید که دلم میخواهد داد بزنم. یک جیغ نهانی در گلو دارم که با جیغ زدن و داد زدن هم حل نمیشود. 

بیشتر اوقات کلافگی و ناتوانی در بحث با بچه ها و بی نظمی خانه و شلختگی بچه ها، این حس را ایجاد میکند. 

راه حل چیست؟ نمیدانم

تعطیلات تابستانی آغاز شده و فرصت طلایی تنهایی صبح را نیز از دست داده ام. 

همسر به فعالیت هایم حساس شده و برخی‌شان را ممنوع کرده. و بچه ها تمرکزم را میگیرند. تکلیفم با خودم معلوم نیست و در کل نمیدانم. 

 

 

این روزها زیاد پیش می آید که با خودم تکرار میکنم:

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ 

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

 

استغفر الله و اتوب الیه. 

خدایا ببخشید غر میزنم. الحمدلله که سلامتیم و خانواده جمعمان جمع است و همسرم مرد سالمی است و اهل خانواده و کاری. 

الحمدلله به خاطر پدر و مادرم که سلامتند و عاشقشان هستم و مثل کوه پشتم هستند. 

الحمدلله به خاطر سلامتی آزاده. 

الحمدلله به خاطر جلسه میثاق

الحمدلله به خاطر خانه زیبا بزرگ و قشنگمان

الحمدلله علی کل نعمه

 

(خدایا دلم گرفته. احساس سردرگمی میکنم و ناتوانی و شکایتم را پیش تو میبرم.) 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۱
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی