همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

غروب دلگیر جمعه

جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۱۰ ب.ظ

همین که غروب جمعه است و تنها در خانه ام برای گرفتگی دل کافیست

حالا بگذار کنارش:

قضیه ی حال گیری دیروز جاری

سیل در چند استان کشور و کشته شدن مردم و بی خانمان و بی ماشین شدنشان و ‌...

حال ناخوش پدرشوهر خواهر، که پس از سکته زمین گیر شده و شرایط سخت چند ساله شان سخت تر شده

حال ناخوش مامان جون، و مهمانی صد نفره گرفتنش با این عنوان که: بذار تا هستم همه را یک بار دیگر جمع کنم. و ما که طبق معمول نیستیم...

 

مشق هایم مانده و خونه خالیه و جون میده برای مشق نوشتن اما تمرکز ندارم

زنگ زدیم بریم دیدن زن عمو که نبودند. 

 

 

پریود هم هستم دیگه نور علی نور‌... 

 

 

 

امشب، شب اول محرم است و خانه سیاه پوش شد به احترام عزای امام حسین

بازین چه شورش است که در خلق عالم است...

 

 

 

بعدنوشت: الحمدلله به خاطر نعمت ولایت و امامت و الحمدلله ویژه به خاطر دعاهای وارده از ائمه. 

دعای سمات خواندم و گریه کردم و سبک تر شدم...

بچه که بودیم همیشه دعای سمات هروب جمعه پخش میشد از خانه و الان سال‌های سال بود که نخوانده و نشنیده بودمش. 

امام همه ی دلگیری هایم را از پیش می‌دانست و در دعا ذکر کرده بود. از دسترسی نداشتن به امام تا گلایه از قرین سوء و تا اصلاح امور مسلمین و شفای مریض‌ها و خیلی دعاهای دیگه که شاید خودم حواسم نبود و بلد نبودم،  اما حواس امام هست و برای غروب جمعه‌ی دلگیر قرن‌های متمادی، نسخه شفابخش تجویز کرده است. 

الحمدلله علی کل نعمه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۰۷
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی