همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

دیوانه شو دیوانه شو

يكشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۱۰ ق.ظ

چند سالیه که فکر خرید خانه، مانند موریانه داره مغزم رو مییخوره

و روز به روز هم - با تشدید گرانی ها و درجا زدن درآمد- بیشتر میشه

مخصوصا وقتی از چپ و راست خبر خانه های متعدد خریدن چند نفر از اقوام رو میشنوم خیلی به فکر فرو میرم. 

میدونم که این فکر و خیال ها اشتباهه. 

یک عالمه بلدم که نباید اینقدر به فکر خرید خانه باشم و نگران معیشتمون

اما شیطان هم دست بردار نیست. 

 

آینده، نگرانم میکنه

وضعیت شغلی همسر، ثبات ندارد و پیشرفت قابل ملاحظه ای توش دیده نمیشه. همسر هملن کارهایی را میکند که ده دوازده سال پیش. با این تفاوت که دستمزدش زیاد بالا نرفته. 

این ها را که فکر میکنم هم از خودم خجالت میکشم . هم نگران میشوم. هم به هیچ کس حرفی نمیتوانم بزنم. 

فکر خرید خانه، دیوانه ام میکنه

اصلا اصلش برای خرید خانه است که میخواهم بروم دانشگاه و کار کنم. که اگر به حرف استاد جان سابقم باشد، کار اشتباهی میکنم. مگر من مسئول معیشت خانواده ام؟ 

 دلم قنج میزنه برای بچه دار شدن و سنم به سرعت دارد اعداد خطرناکی را نشان میدهد.

کاش اینقدر فاصله بچه ها زیاد نبودند و من اینقدر دل دل نمیکردم..

 

ذهنم بسیار مغشوش است و فکر خانه خریدن و ارتقای شغل همسر و فرزند آوری و دانشگاه بروم بعدش چه؟ دیوانه ام میکند......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۳
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی