همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

رویاپردازی

جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۵ ق.ظ

طبق تقویم، از تاریخ مقرر ماهانه، یک روز گذشته و این اتفاق بسیار مسبوق به سابقه است

ولی من دلم میخواهد فکر کنم که خبری است

و رویاپردازی کنم که

چه طور دانشگاه بروم و مرخصی بگیرم یا نه؟

اسمش چه باشد؟

به دیگران کی بگوییم؟ 

اینکه فرزندمان ان شاءالله خوش روزی است و ما بالاخره خانه میخریم و از زیر دین بابا بیرون می‌آییم

 

وااای که این آخری چقدرررر دغدغه من است. 

انقدری که مرا برای بار دوم به دانشگاه فرستاد... به امید کسب روزی بیشتر و خرید خانه. 

 

 

میگفتم ... 

فرزندمان قرلر است بسیار خوش روزی باشد و خانه بخریم و کار همسر برکت و رونق بیشتری پیدا کند

بچه ها هم آرامتر و شادتر خواهند بود و تنش هایمان کمتر خواهند شد... 

 

 

رویاپردازیست دیگر... 

کنتور ندارد

الا اینکه مشق پایگاه داده ام ناتمام است

خوابم نمی آید (ساعت ده دقیقه به دو بامداد)

ولی تمرکز ندارم و البته چون یک زوایای مبهمی در مساله برایم باقی مانده، دستم به ادامه تمرین نمیرود

و آخخ... داشت یادم میرفت که یک شنبه امتحان میان ترم پایگاه داده داریم

 

سعی میکنم از رویا خارج شده و به درس بپردازم

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی