همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مجددا هوای گریه با من

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۴۸ ب.ظ

مدتیه احساس ناخوشایند دائمی دارم. 

حس بلاتکلیفی

حس اینکه خب که چی بشه

من چه کاره ام

من در دنیا به چه دردی میخورم

و وقت و بی وقت گریه ام میگیرد

مخصوصا بعد از بیماری عجیبی که از شنبه قبل شروع شد و تا امروز که سه شنبه هفته ی بعد است، و ده روز گذشته، هنوز به طور کامل خوب نشده. 

 بیماری با بدن درد ساده شروع شد. البته ساده که چه عرض کنم. پاهایم را از شدت درد به هم میسابیدم. و تفّت الساق بالساق... و ظن انه الفراق...

درد بدن حتی تا لثه هایم را هم درگیر میکرد

با دو آفت روی لب بالا و پایین به طور رودر رو، و مقادیری گلو درد و گوش درد ادامه پیدا کرد،

و بعد ناگهان بوووومممم انفجار آفت ها... روی لب ها، زبان، گلو ، لثه ها، پشت لثه ها، پوشیده از آفت ها شد. درد امانم را بریده بود. به جای غذا خوردن، گریه میکردم. صبح و شب گریه میکردم. 

 غذا خوردن که تعطیل شد

از شدت درد چشمانم باز نمیشد

در خواب هم حتی نمیتوانستم ارام بخوابم

شب و روزم به هم دوخته شده بود. نمیدانم با چه زنده بودم. کمی شربت عسل... کمی آب سیب با نی و اعمال شاقه... چند قاشق مرباخوری آش بدمزه میکس شده و دوباره ضعف و گریه

 

مامان چهارشنبه متوجه شد که مریضم. و پنجشنبه خودش رو بهم رسوند. با یک عالمه خوراکی های مقوی، پودر چهار مغز، شیرینی قرابیه، کلوچه، نان خشک، بلغور، مربای زردالو برای اینکه شکمم کار کند، 

و یک دنیا عشق... یک دنیا محبت و توجه و دلسوزی و نگرانی

زنگ زد به پسرخاله دکتر، 

دستور دارو داد برای التیام آفت ها، و دستور خوردن کباب و گوشت...

 

جان تازه گرفتم... 

چشمانم باز تر شو

قلبم گرم تر شد

و رو به بهبود گذاشتم

ولی هنوز وقت و بی وقت گریه ام میگیرد

سرم درد میکند

آفت ها هنوز میسوزند، فقط کمی البته. 

 

 

نمیدانم این حالت گریه من، نامش افسردگیست یا چه؟!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی