همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

الفرص تمر مر السحاب

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴ ق.ظ

حدود دو ماه، شاید هم بیشتر از دو ماه  tab مربوط به پژوهشکده بیمه باز بود، موضوع را برای خودم فیکس کرده بودم، با استاد راهنما صحبت کرده بودم و قبول کرده بود،

امااااا همت نکردم به استادی که موضوع را پیشنهاد داده بود ایمیل بزنم.

نه اینکه همت نکنم، گفتم اگر ترم یک باشم و  درخواست بدهم، میگویند زود است

گذشت تا امروز

استخاره خوب آمد (قبلا هم خوب آمده بود)

عزمم را جزم کردم

ایمیل رسمی و به خیال خودم مکش مرگ من نوشتم و درخواست دادم. ایمیل را ارسال کردم. بعد فرم در خواست را پر کردم. در ذهنم خیال میبافتم. از انجام موفق پروژه، از حمایت مالی آن، از همکاری های آتی در پی این پروژه. رزومه استاد مورد نظر را دیدم. 

بعد ایمیلم را مجدد باز کردم. جواب ایمیلم را دو دقیقه بعد از ارسال داده بود: 

این موضوع توسط دانشجوی دیگر در حال انجام است. 

در صورتی که موضوع بیمه ای در راستای رشته خود دارید، پیشنهاد دهید 

 

مثل پتک توی سرم خورد...

فرصت ها مانند بر بهار میگذرند...

شتر در خواب بیند پنبه دانه...

 

راستی امروز ابرها به طرز عجیبی زیبا بودند. سارا که به مدرسه میبرد، با هم آسمان را نگاه میکردیم و کیف میکردیم.

امروز برای اولین بار سارا را بردم مدرسه. همیشه آقای پدر زحمتش رو میکشیدند. و امروز کمی سرماخورده بودند و به من محول شد. 

حالا چه کنم؟ موضوع از کجا بیارم؟؟؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی