همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

کله شق

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳ ب.ظ

بامزگی ماجرا، کله شقی منه

این که دلم نمیخواد با هیچ کس از  حال درونم حرفی بزنم

هیچ کس را در حدی نمیدونم که بتونه کمکم کنه، مشاور و روانشناس و دوست و فامیل و  خواهر و همسر و....

هیچ کس کاری از دستش بر نمیاد

البته که این روزها خیلی زیاد به افسردگی فکر میکنم

حالم حال طبیعی نیست و این غم همیشگی، برایم غریبه است

بغض تقریبا مداوم حال طبیعی نیست. من اینطوری نبودم. سرزنده و شاد بودم

اما حالا همه اش بغض دارم

به مشاور رفتن زیاد فکر میکنم

اما میترسم الکی اسم بزارن روم و الکی قرص و دارو بدن و من اهل اینکار نیستم

از طرفی واقعا داره زندگیم مختل میشه

 

به هیچ کس بروزی نمیدم.

گاهی دلم یمخواد با مامان درد دل کنم

اما هم گناه داره ناراحتش کنم، هم فکر میکنم کاری از دستش بر نمیاد

از خودم راضی نیستم

 

 

 

نمرات ترم اول اومد. تا اینجا معدل اول کلاسم. الحمدلله

ولی نمره برای من نون و آب نمیشه

فکر نان باش که خربزه آب است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی