همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

خداحافظ ای برگ و بار دل من

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۵ ب.ظ

دو هفته خوش بودم با داشتنت

دلم قنج رفت از تصور بودنت

نماز غفیله خواندم به یمن بودنت، و وتیره و قرآن بیشتر، و مویز و بادام و انجیر و خربزه و... 

نوازشت کردم

نازت را کشیدم

حتی باهات حرف زدم

اما فکر نمیکردم اولین و آخرین ملاقاتمان امروز در شش هفتگی تو باشد، غرق در خون و تو فقط یک کیسه کوچک بودی و فکر میکنم تمام شد

عزیزم، تو را به خدا میسپارم و امیدوارم شفاعتم کنی، پیش جدت

و گواهی دهی که تو را برای اینکه سرباز امام زمان باشی میخواستم

برای مباهات رسول خدا. 

 

هنوز یک هزارم امید هست. سونو نرفته ام و صد در صد مطمین نیستم که تمام شده باشد اما شواهد حاکی از این است.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۳
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی