همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

هدایت به صراط مستقیم نیازمندم

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ

تعداد مباحث، نرم افزارها و مهارت هایی که احساس نیاز میکنم بلد باشم، و دوست دادم یاد بگیرم بسیار زیادند ،

فرصت یادگیری و پشتکارم در یادگیری کم. 

 

احساس غبن میکنم

احساس میکنم عمرم به بطالت گذشته

اخ که چقدر دلم میخواد خدا دستم رو بگیره، بیاره من رو بگذاره توی راهی که باید باشم

همون راهی که اون دنیا، بگم آخیشششش، خب شد که تو راه بودم

بگم اهدنا الصراط المستقیم های سر نمازها و غیر نمازها، مستجاب شده. 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی