همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

دل دیوانه ی تنها دل تنگ

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۵:۵۳ ب.ظ

وقت امتحانات، بیشتر از اینکه مضطرب بشم، که میشم، 

غمگین میشم. عمیقا دلم شادی میخواد

فراغت

 

دیروز رفتیم نمایشگاه کار شریف، دلم کار میخواد

دلم بچه میخواد

دلم مهارت زیاد، سابقه ی کاری، کار خوب و خداپسندانه و محیط خوب میخواد.

 

و میدونم که

ام للانسان ما تمنی؟

 

 

خدایا خیلی میترسم از اینکه عمرم رو بیهوده تلف کرده باشم، بدون رضایت تو، بدون سربلندی پیش امام زمان

 

گیج گیج گیجم

 

 

از احساس ترحم نهفته در نگاه خواهران، وقتی به نحوی به سقط من اشاره میکنند، بدم میاد

 

ذهنم ، مثل خونمون. به هم ریخته و شلخته است

امتحان دارم، استرس شاگرد اول ماندن داره اذیتم میکنه

 

امروز روز آخر ثبت نام کنکور دکتراست

۶۰۰ هزار تومن هزینه ثبت نامشه و بهمن ازمونه

دیشب همسر جان بدون مکث گفت ثبت نام کن و نگران پولش نباش. حتی ۲ میلیون بود هم اوکیه.

 

اما گفتم استخاره کنه و خوب نیومد. به این امید که بتونم با معدلم برم دکتری.

با یه ارشد این همه استرس میگیرم، به فرض قبول شدن، با دکتری میخوام جی کار کنم؟ 

از این همه استرس خسته شدم

استرس بهترین بودن. و بهترین ماندن. 

 

خدایا خیلی خیلی خیلی خیلی محتاج کمک و نگاهت هستم. 

خیلی تنها و بی کسم. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۳
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی