همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

بهارانه

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

رابطه  ی من با بهار، مثل ان عاشق دلداده ای است که مدتها صبر کرده و اکنون که دیدار نزدیک میشود، بی قرار تر میشود و سر از پا نمیشناسد.

بهار را عاشقانه دوست دارم. از اواخر بهمن به بعد، به اسمان نگاه میکنم و رنگ بهار را میبینم. به صدای گنجشکهای حیاط مامان اینا دقت میکنم و احساس میکنم بهارانه میخوانند.

برای کارهای بهار برنامه ریزی میکنم

و 

و 

و شادم!

شادتر از هر وقت دیگری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی