همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

چرخ و فلک

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ

نمیدانم این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت.فعلا که دو روز است سینه خیز زندگی میکنم، روزه تعطیل شده و هربار با رعب و وحشت دستشویز میروم، از ترس اینکه با چه چیزی مواجه خواهم شد

دل و کمدم درد میکند.

با خودم فکر میکنم نیت من جهاد بوده و جهاد سختی دارد

یا

فکر میکنم اگر این بار هم نشود، باز هم فرزند خواهم خواست یا نه؟

یا پیام بازگشت به کار به مدیرم میدهم و برمیگردم؟؟ 

به فرض که قبول کنند

هزار جور فکر و خیال میکنم

کسانی که تجربه من را داشته اند و فرزندانشان الان کنارشان است

به اینکه تا کی قرار است سینه خیز زندگی کنم؟ 

به اینکه چقدر این مراقبت اثر دارد؟ اگر بخواهد بماند، میماند

خلاصه اینکه در ذهنم فکرهای مختلف چرخ و فلک بازی میکنند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی